Přihlásit se | Registrovat

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chucks converse
PříspěvekNapsal: čtv 30. dub 2020 4:33:01 
Newbie
Newbie
Na 4 jaar kijken naar de kinetiek en kinematica en asics goedkoop vele prototypes, weten we dat dit werkt. Bovendien kunnen we een vuurvast effect aantonen ... dat wil zeggen, als de schoen eenmaal is verwijderd, blijft het effect hangen. Dus we zijn klaar om te gaan. Het enige probleem is, na al dat werk, en enkele miljoenen dollars, een volle 1/3 van het meest recente cohort (24 atleten, afgerond april 2011), meldt een of ander letsel .. en .. we weten niet waarom. We denken dat het niet de proprioceptie is, maar eerder de uitvoering van de schoen (die toevallig werkt vanaf een zeer laag platform).

Dus ... de schoen kan niet op de markt worden gebracht, en we moeten ofwel afbreken wat een geweldig idee is, ofwel doorgaan met het project ... wat ik van plan ben te doen. Het enige product dat ik ken, in de hele tijd dat ik bij dit bedrijf asics laufschuhe betrokken ben geweest, dat door de marketeers werd belemmerd, was een schoen met een schuine leest. Laat me erop wijzen dat de schoen op de markt is gekomen en we hebben er 2 jaar mee volgehouden. de reden dat de marketeers aan de speld trokken, is niet vanwege het product of asics sneakers het bedrijf, maar omdat de consument er gewoon niet naar zou kijken.

Ik realiseer me wel dat producten moeten worden verkocht, maar soms is het misschien de moeite waard om een nieuw product te nemen, omdat het de juiste beslissing is "Pete ... een deel van mijn werk is om te proberen blessuretrends in de gemeenschap te identificeren, en kijk dan of ik een onderzoeksproject kan ontwerpen om te begrijpen waarom dat gebeurt. Soms resulteert het in schoentechnologie die helpt, soms heeft het niets met schoenen te maken. Laat me je een voorbeeld geven van dit en de risico's die we nemen. sneakers asics In 2005 Ik identificeerde een groep atleten met een buitengewone divergentie van blessurecijfer en type in de sportgemeenschap.

Andere opties zijn een gebroken wit met gouden hints en een eenvoudige toonbruin. Je kunt je favoriete paar op 1 juni pakken bij Carhartt WIP en zolang de voorraad strekt. De Converse Pro Leather is niet zo roodgloeiend als een paar jaar geleden in termen van samenwerkingsreleases, maar er zijn hier nog steeds een paar verdwaalde paren en daar krijgen ze de x'ed out behandeling. De laatste is deze Braziliaanse creatie van het team van <�a href = "s de traditionele mandenvlechttechnieken van ingenieuze Brazilianen.

Tot nu toe heeft de enige release-informatie over hen te maken met het verschijnen in die São Paulo-winkel, wat op 13 september zal gebeuren, maar we houden je op de hoogte als ze zich elders verspreiden. Converse heeft de collaboratieve sluizen geopend voor de lente / Zomer 2017. We hebben capsulecollecties gezien met Carhartt, CLOT, fragmentdesign en Undefeated, elk vernieuwd klassiek design met eenvoudige, premium inspanningen die sneller uitverkocht zijn dan je zou verwachten. Nu krijgt COMME des Garcons de kans om de iconische Converse Chuck Taylor te updaten in 2 nieuwe kleurstellingen, perfect voor elke gelegenheid.

'Wie had er in de jaren '90 geen Reeboks?' Beckham, asics tiger 44, vroeg woensdag een menigte redacteuren en influencers in het N.Y.C. start van haar samenwerking met het merk. "Het draait allemaal om de Reebok Classics, en dus was ik super opgewonden toen Reebok me benaderde en me vroeg om een samenwerking aan te gaan - ik wilde het al heel lang doen. Ik heb echt het gevoel dat elk stuk alles is wat ik wil. Het zal me naar de sportschool brengen. Het zal me ook van de sportschool naar buiten brengen voor de dag. Ik kan het Obrázek combineren met readtowear. Ik vind dat zo geweldig hieraan. "

Profil  Offline