Přihlásit se | Registrovat

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nike tn
PříspěvekNapsal: pon 27. črc 2020 8:58:09 
Newbie
Newbie
ÿþSå i dette tilfælde gjorde Air Jordan XX9 nike air force Low ikke udskæringen, for selv om skoen i sig selv er fantastisk, er der for meget overlapning mellem dette og originalen til virkelig at kvalificere den som ny. I mellemtiden ville noget som Nike LeBron 12 Low kvalificere sig, fordi det ser så forskelligt ud fra originalen, at de er knyttet sammen tilsyneladende kun med navn. Jeg brugte disse to som eksempler, fordi vi ikke har Nike eller Jordan-repræsentation i dette indlæg, for godt, de fortjente det ikke. Når nogle mærker siger, at de ønsker at bygge bro mellem stil og ydeevne, ringer det som hul læbereservice. BRANDBLACK blev skabt med den filosofi i tankerne. Deres underskrift J. Crossover-sko har et high fashion look til dem, som du bare ikke ser i en Nike eller en adidas (Y-3 er undtagelsen).

Når Air Jordan XXX snart kommer, er det usandsynligt, at vi får andre spark i denne vene, så hvis du kan finde et par til en god pris, vil du ikke fortryde det. Når du er Ronnie Fieg, kan du gøre stort set hvad du vil, og det inkluderer oprettelse af en speciel Asics Gel Lyte 3, der ser tilbage på dit tidligere arbejde. Med en spektakulær nike sb pakke, der indeholder et væld af tilbehør, formåede Fieg at fremstille en bedre "What The" -sko end Nike har gjort i årevis. I 2015 så vi flere Nike-silhuetter tage den klassiske sort, rød og hvid farve på Banned Air Jordan 1 inklusive Nike Metcon og Nike Internationalist. Men det var Air Max 1 Banned, der var sådan en på næsen hyldest, at det endda havde en Nike Air-branding nike roshe run på hælen for virkelig at køre punktet hjem.

I et år hvor vi fik alle mulige smarte farvelægninger fra LeBron, KD og Kobe, var det et af de enkleste og jordnære par, der virkelig skinnede i 2015, og det kom fra deres seneste signaturatlet Kyrie Irving. Bevis for, at de nogle gange de bedste historier, der fortælles, er dem, der finder sted på banen. Indrømmet, Kyrie toppede sin Double Nickel-forestilling et par måneder senere med et 57-punkts udbrud, men førstnævnte har bare en dejlig ring til det, og Nike gik videre og droppede denne subtile skønhed som en del af deres Opening Night-kollektion. I den anden gang Air Max-dag faldt Nike ned Air Max Zero, som de hævder kommer fra arkiverne til Tinker Hatfield.

Håbet er, at dette er et øjeblik, der fortsætter med at udvikle sig, når nike air presto ethvert brand bliver opmærksom på, at der er millioner af mennesker derude, der måske vil rocke deres spark, men ikke er i stand til det uden hjælp. Det er en historie, der begyndte i 2012, da Matthew Walzer skrev den nu berømte #NIKELETTER, der til sidst førte til oprettelsen af Nike LeBron Soldier 8 Flyease. Så i år fik POTUS Yeezy-stikket direkte fra Kanye og Kim og blev også tilsluttet Jordan MTM-pakken direkte fra Nike HQ. Ikke sikker på, hvad der er bedre ... Hvis du spurgte nogle mennesker, der ikke var sneakerhead, kunne de ikke fortælle dig forskellen mellem en Nike Air Force 1, en Nike Dunk og en Air Jordan 1, men de kan fortælle dig generaliteter, fordi disse spark har været allestedsnærværende i over 30 år og er således ikonisk.

Hvad det betyder er Nike Sportswear (eller adidas Originals og Jordan Brand, fordi det var henholdsvis ZX Flux og Jordan Future i 2014), der appellerer lige til det afslappede og hardcore sneaker-publikum. Sock Dart var i brand i løbet af sommeren med en række kvalitetsudgivelser, men du fik en fornemmelse af, at rosen begyndte at ringe hul fra bloggerne, som om de ønskede, at det lykkedes mere, end publikum var interesseret i at se dem. Selv Nike Payaa faldt under denne fælde i de tidlige efterårsmåneder ... Air Jordan 1 Shattered Backboard blev afsløret langt tilbage i begyndelsen af 2015. I det øjeblik, jeg så skoen, blev jeg øjeblikkeligt tilsluttet. Ikke sikker på, hvorfor en Air Jordan 1 i en orange farve oprindeligt fik min opmærksomhed, men af en eller anden grund rullede den mig ind.

Kort efter fik vi at vide, at der var en faktisk inspiration bag skoen. Vi fandt alle ud af, at Air Jordan 1 Shattered Backboard faktisk var inspireret af en dunk, Michael Jordan gjorde nike tn tilbage i 1985 under et Nike-udstillingsspil i Italien. I løbet af dette spil kastede Jordan det så hårdt, at han faktisk knuste bagpladen, mens han havde på sig en uniform, der kom i orange, sort og hvid. Inspirationen / temaet bag skoen var en dope måde at søge et øjeblik i Jordans historie, som ikke mange kendte til, hvilket fik mig til at ønske skoen endnu mere. Fra et markedsføringsmæssigt synspunkt antager jeg, at jeg aldrig har forstået, hvorfor ingen producent havde kapitaliseret sig i filmtrøjer (jeg vil stadig have Obrázek en West Canaan Coyotes Jonathan Moxon # 4-trøje. Nike fortrinsvis).

Profil  Offline