Přihlásit se | Registrovat

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: converse all stars wit
PříspěvekNapsal: čtv 30. dub 2020 5:19:02 
Newbie
Newbie
ÿþPete ... waar moet ik beginnen? asics goedkoop Veel odf-vragen, dus ik zal het proberen. Er lijkt veel vijandigheid te zijn ten opzichte van ASICS, maar niet veel begrip van wat het bedrijf doet ... behalve het verkopen van schoenen ... laat me hier beginnen met biomechanica, hetzij ten goede of ten kwade (of misschien helemaal niet) , biomechanici zouden voorop moeten lopen bij alle ontwerpbeslissingen .. bij ASICS .. ze zijn in die mate dat we ons onderzoek uitbesteden aan ongeveer 6 verschillende universiteiten, en gebruik maken van onze eigen faciliteit in Kobe Japan. de reden waarom we dit doen.

het zag er grappig uit, en hoewel het net als de Nike footscape zijn tijd ver vooruit was, was de markt er niet klaar voor of accepteerde het. dus het verkocht niet. De marketeers moesten vervolgens een commerciële beslissing nemen, wat een zakelijke asics laufschuhe realiteit is. "Ik heb gehoord dat veel goede ontwerpers die biomechanisch georiënteerd zijn, het bedrijf hebben verlaten omdat ze gefrustreerd raken door marketingafdelingen. Ik ken de situatie bij ASICS niet, dus ik kan niet speculeren over uw situatie" Ik ben bij ASICS geweest voor 30 jaar dit jaar& asics sneakers de hoofdbiomechnist, Nishiwaki-san .. ook hoofd onderzoek, niet ik .. is er al zo lang als ik me kan herinneren. In mijn tijd als zeer betrokken iemand.

Het zwarte paar doet een beroep op gedurfde gele biezen en veters voor accenten, terwijl het witte paar kiest voor heldere oranje hits. Elke kleurstelling wordt vervolgens aangevuld met een herhalende logoprint op de bovengenoemde hielstrip en een eenvoudige wit / grijze tussenzool. Als je in je rotatie een all weather-paar nodig hebt, kun je verwachten dat deze nieuwe Carhartt Converses op 21 februari verschijnen, exclusief in sneakers asics de Carhartt WIP-webwinkel en op hun winkellocaties. , de klassieke Chuck 70 aanpassen in nieuwe gereedschappen die liefdevol putten uit hun diepgewortelde erfgoed.

Terwijl de afdruk eerst een GORE-TEX gepantserde bovenkant en vervolgens een asymmetrische creatie van harige wol verzorgt, gaat hij nu terug naar de basis met twee kleurstellingen: de ene een simplistische "Brown Duck" en de andere in "Camo Olive" - beide iconen van het merk Carhartt. Witte contrasterende stiksels komen over beide aan met vossenstrepen die van plaats verwisselen, afhankelijk van uw gekozen variant. Accenten blijven verrassend trouw aan de originele gelijkenis, hoewel een klein "C" -logo Carhartt-patch een passend teken toevoegt. Bekijk beide paren hieronder in detail en ontdek dat ze exclusief beschikbaar zijn voor het merk en geselecteerde retailers op 6 juni.

Andere opties zijn een gebroken wit met gouden hints en een eenvoudige toonbruin. Je kunt je favoriete paar op 1 juni pakken bij Carhartt WIP en zolang de voorraad strekt. De Converse Pro Leather is niet zo roodgloeiend als een paar jaar geleden in termen van samenwerkingsreleases, maar er zijn hier nog steeds een paar verdwaalde paren asics tiger en daar krijgen ze de x'ed out behandeling. De laatste is deze Braziliaanse creatie van het team van <�a href = "s de traditionele mandenvlechttechnieken van ingenieuze Brazilianen.

"De ZPump Fusion vertegenwoordigt een revolutionaire nieuwe benadering van de Pump-technologie", zegt Paul Litchfield, hoofd van geavanceerde concepten bij Reebok. "Veel hardloopschoenen zijn ontwikkeld rond een stijve, in de fabriek ontwikkelde laatste vorm die nooit een waarheidsgetrouwe weergave van je unieke voet kan zijn. De ZPump Fusion is volledig structuurloos wanneer hij niet is opgeblazen en vormt zich vervolgens naar de individuele vorm Obrázek van je voet zodra je hem aantrekt en opblazen. '

Profil  Offline