Přihlásit se | Registrovat




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Renegade přihláška
PříspěvekNapsal: pon 13. led 2014 22:00:59 
Newbie
Newbie
Registrován: pon 13. led 2014 20:27:57
Příspěvky: 3
Zdravím guildu Pytlíci..

Přihlášku bych rád rozdělil do několika bodů,pro větší přehlednost a čitelnost a nicméně pro vaše rozhodnutí vás něco může zajímat.Takže:

1.Něco málo o mě..

Jmenuji se Michal Svoboda je mi 21 let a pocházím z Rousínova(kousek od Brna).Co se týče mého zaměstnání tak pracuji jako montážník a momentálně pendluji mezi Německem a ČR.

2.Historie na Uo

Uo hraju někdy od roku 2003,nejdelší dobu jsem hrál na shardu Imperial Dawn.RP shard,poprvé byl spuštěn ještě na gamezone.cz a potom nějakou dobu na gameparku.cz ,pokud si to někdo pamatuje?Na ID jsem hrál cca 6 let,do doby než shard zrušili z nezájmu hráču a celkově zastaralého systému..tuším ještě sphere 55i a klasická prvotní Ultima..Současně a po ukončení ID jsem hrál hodně na Dark Paradise cca 2 roky,ale potom stejně jak na ID ubývali hráči a shard už nebyl co dřív..

3.Endor & historie

Endor jsem nainstaloval někdy cca před 2 roky na podzim.Založil jsem si heretika a poznával jsem jak to tu funguje.Pomalu jsem se prokousal stokama,naučil se jak se tu expí a vytáhl jsem to sám na sólo asi na 20 lvl a byl čas najít si guildu ( i když jsem ještě vbc nevěděl co a jak :D )

Fenix

První guilda byla Fenix,pár hráču z guildy mě pomohlo a tak jsem napsal přihlášku.Vše bylo OK a přijali mě.Prošel jsem nějaký dungy,který byly úplná katastrofa..nebyl jsem zvyklej na takovej způsob prolízání a hráči Fenixu na tom v té době nebyli o moc líp než já..Byl jsem tam cca měsíc a leavnul jsem.

Husité