Přihlásit se | Registrovat




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Saurák
PříspěvekNapsal: stř 11. pro 2013 19:35:29 
Newbie
Newbie
Registrován: stř 11. pro 2013 16:23:02
Příspěvky: 5
Zdravím guildu Pytlíci.
Mé jméno je Martin narozen 14.01.1993, bydlím poblíž Kolína ve městečku Pečky.
Už přes rok pracuji jako strojí mechanik v Úvalech. A tím sem se i vyučil v kolíně
Rád si zajdu na pivko s kámošema, zahraju stolní fotbálek(bohužel už se u nás nedělají turnaje), občas i ten poker, mám rád auta, hry, ženy.. No však to znáte.

Ohledně ultimy, bych chtěl nějak tak shrnout svůj "noliferskej" život, protože už to asi těch 8 let bude co tady straším.
Moje postavy jsou už trochu omezenější než jsem měl. Zag jistě ví, že když sem chtěl skončit, tak sem udělal takovou pitomost ohledně itemku ještě z dob mojeho RP leaderování. A za to se omlouvám a doufám, že to nebude ohrožovat můj vstup do vaší guildy nebo názory členů.