Přihlásit se | Registrovat




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prihlaska - Tomas Cech
PříspěvekNapsal: čtv 07. úno 2013 13:16:56 
Plska
Plska
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:45:29
Příspěvky: 38
Zdravim Vas chlapi!

Tahne mi uz v breznu na zlaty rockovy vek 27. Jsem odkojeny vltavou a od narozeni ziju v Praze. Pulka rodiny je ale z Moravy. ;-) Pracuju jako webovy analytik a online projektovy manazer v UPC, ale pomalu a jiste se zacinam presouvat na soukrome projekty.

POSTAVY
Hlavni postava:
Curufinwe - elf priest 19lvl. S touto postavou jsem zacnl znovu hrat na Endoru a rad bych se ji venoval 100% casu. bohuzel bez lidi a dungu priest neni zabava.

Vedlejsi postavy:
Tinwe - elf ranger 18 lvl. Tuto postavu jsem mel abych pomohl expit kamaradum co zacinali. No nakonec uz ma 18 level kvuli tamovani mountu :-)
Dragol Yazgash - orc craft. Zabava do prace aby UO nestala. 93 mining, 60eng, 56 tin, 48 BS
Elig Ryal - drow craft. sekundarni craft na tailoring a aclhemy (kvuli vice bulkum mam na 2 craftech) 41 tailor, 42 alchemy

PROC PYTLICI?
Duvod proc se hlasim do pytliku je jednozacny. Hledam guildu ve ktere budu moci v pratelske atmosfere a s kamarady chodit dungeony. V svem pokrocilejsim veku uz neni na pareni tolik casu, ac me UO az prekvapive znovu chytla hlavni co chci je se u ni bavit a ten cas co travim vyuzit co nejefektivnejiBeru tak vetsinu veci jako Full HK RK spise s usmevem :-) Po dlouhe pauze jsem zde nenalezl (krome geretha) temer